אודותינו

אודותינו

ווין מגוון מנצח מתמחה ביבוא צעצועים, מוצרי צריכה, פופ, מתנות ומוצרים עונתיים
ונותנת מענה ללקוחות עסקיים, רשתות ומוסדות, גדולים כקטנים, 
ע”י מנהלי מכירות מקצועיים ומנוסים ובפלטפורמה דיגיטלית הזמינה 24/7.

אנו משקיעים מאמצים רבים כדי להפוך את חווית הקניה שלכם לקלה, מהירה ומהנה 
ולפנות לכם זמן להשקיע בחנות ובלקוחות שלכם (וכן, גם בבית ועם המשפחה)

שלומי רוחם, בעלים ומייסד של WIN מגוון מנצח, גדל בתחום הקמעונאות כבן למשפחה עם רשת חנויות.
מגיל צעיר הוא הסתובב בדרום ת”א ובהמשך בסין ליבוא אישי לחנויות המשפחתיות.
שלומי הרגיש את ה”כאב” של בעלי העסקים במציאת ספקים אמינים, וכן את הקשיים ברגולציה על היבוא, ולכן החליט להתמקד בתחום היבוא.
עוד ב-2010, כשהקים את WIN, הוא הבין כי תרבות הצריכה הולכת לכיוון low-cost, וכיון את המוצרים לתחום זה.
יחד עם זאת- לא ויתרנו על איכות המוצרים, האירוז והשבחת הלוגיסטיקה, כך שהסחורה שמגיעה למדף בחנות שלך נראית מעולה.

  • המוצרים שלנו עומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי (כן, יותר מחמיר מבאירופה וארה”ב!) בכימיה, טקסטיל, צעצועים וחשמל.
  • אולם תצוגה בבית שמש ומנהלי מכירות בפריסה ארצית.
  • מערכת הזמנות אינטרנטית ואפליקציות המסונכרנות עם הקטלוג ומערכת המלאי של החברה. המערכת מהווה פריצת דרך של קניית סחורה On Line לבעלי עסקים.

ווינטרנט- ווין OnLine

מהרגע שנכנסנו לתחום הדיגיטל, יצרנו סטנדרט חדש בצורת הזמנת הסחורה של סיטונאים
ואנו גאים להיות פורצי הדרך בקניות הOnline בסקטור B2B.

אפליקציית ווין
באנדרואיד או באייפון, ניתן להוריד את האפלקציה שלנו.
האפליקציה מאפשרת גישה לכל המידע בלחיצה אחת- 
ביצוע הזמנות חדשות, ברור יתרת אובליגו, הזמנות קודמות, חשבוניות ועוד.
חפשו “ווין מגוון מנצח” בחנות האפליקציות שלכם.

קטלוג אינטרנטי-
כל התמונות בקטלוג ברמה גבוה, באיכות צילום ללא פשרות
ככה שגם אתם יכולים להשתמש בתמונות לפרסומים שלכם.
בשמחה ובאהבה 🙂 – (ללקוחות ווין בלבד)

חנות ON-Line
החנות האינטרנטית שלנו מתעדכנת עם מערכת הERP בסנכרון מלא (פריטים , מלאים וכו..).

שאלות נפוצות

איך אני מקבל את שם המשתמש והסיסמה?

האתר מיועד לבעלי עסקים בלבד (בעלי חנויות, סיטונאים וכו…)

שלחו לנו מייל (info@win-israel.co.il)
או התקשרו 02-571931, או שלחו לנו וואצאפ – 050-8882774
ולאחר פתיחת לקוח מזורזת במערכת שלנו – נשמח ליצור לכם משתמש. 

תוכלו גם למלא טופס פתיחת לקוח לינק לפתיחת לקוח ולזרז את התהליך.

איך אני יכול לראות מחירים?

נכון לעכשיו, רק הלקוחות שלנו יכולים לראות מחירים ולבצע הזמנות.
אם יש מוצרים שמעניינים אתכם, אתם יכולים ליצור איתנו קשר וניתן לכם הצעת מחיר לגביהם.
אם המון מוצרים שלנו מתאימים לעסק שלכם- שלחו לנו מייל (info@win-israel.co.il) או התקשרו 02-5701931, או שלחו לנו וואצאפ – 050-8882774
וניצור לכם שמשתמש באתר.

אין לי עסק, אבל אני רוצה להזמין כמות מאוד גדולה ממוצר מסוים, האם זה אפשרי?

אם הכמות גדולה, באמת גדולה (לא 36 יח’ לחלק ביום ההולדת), שלחו לנו מייל או התקשרו ונבדוק את העניין.

החזרת סחורה/ סחורה פגומה שלחתי הזמנה דרך האתר, איך אני יודע מה מצבה?

יש לדווח על החזרת סחורה שלא מוצאת חן בעינכם עד 72 שעות מרגע קבלת הסחורה.
יש לדווח עד 72 שעות מרגע קבלת הסחורה על פריטים שקיבלתם אותם לא תקינים (שבורים, או לא ראויים למכירה).
יש לדווח עד 6 חודשים על סחורה פגומה, (לא שבר, או אריזה קרועה) לדוגמה: מכונית שלט שלא עובדת, דבק יבש וכו…
יש לתאם את החזרת המוצרים דרך המוקד- 02-5701931.

על חוסר בהזמנה צריך לדווח עד 72 שעות מרגע קבלת ההסחורה.

האם המוצרים שלכם עומדים בתקן

המוצרים שלנו נבדקים מדגמית במכון התקנים ועומדים בתקנים המחמירים של EN71.
המוצרים נבדקים במעבדות אלו לפי הצורך: 
צעצועים, כימיה וטקסטיל, חשמל, אלקטרוניקה
ומקבלים אישורים של משרד התקשורת, משרד החקלאות, או מה שצריך.
הבטיחות שלכם ושל הלקוחות שלכם מעל הכל!

שלחתי הזמנה דרך האתר, איך אני יודע מה מצבה?

ברגע שההזמנה שודרה אלינו, יישלח אליך מייל עם פירוט ההזמנה והסכום.
צוות הback office ייצור איתך קשר עד 24 שעות מרגע ההזמנה לוודא אספקה ולתאם.

ותוכל להכנס לאזור האישי ולבדוק את סטטוס ההזמנה כל הזמן.

מדיניות משלוחים

  • זמן האספקה- מהרגע אישור ההזמנה – 48 שעות וזה אצלכם בחנות.
  • מחיר המשלוח- חינם – בהזמנה מעל 1,000 ש”ח, בהזמנה מתחת ל1,000 שקל- מחיר 25 ש”ח לקרטון. (למעט מקרים שאושרו במיוחד).
  • תוספות להזמנה- ניתן לשלוח תוספות להזמנה קיימת עד יום לפני קבלת הסחורה בשעה 10:00 בבוקר.
  • איסוף עצמי- ניתן לאסוף עצמאית בתיאום מראש, מאיזור התעשייה הר טוב ב’ רחוב גרניט 157, בית שמש. (חובה תיאום מראש- על מנת שנכין את ההזמנה).

מדיניות החזרות

ניתן להחזיר סחורה במקרים הבאים:

  • סחורה פגומה– יש לדווח לסוכןלשירות לקוחות עד 180 ימים מיום קבלת הסחורה. (הגדרת מוצר לא תקין: מכונית שלט שלא עובדת כמו שצריך, מכשיר חשמלי שלא עובד וכו…).
  • סחורה שהתקבלה במצב לא ראוי– יש לדווח לסוכןלשירות לקוחות עד 3 ימי עסקים מיום קבלת הסחורה. (הגדרת לא ראוי למכירה- מסגרת תמונה שבורה אריזה קרועה אריזה מעוכה וכו…).
  • אי עניין בסחורה– קיבלת סחורה וזה לא מה שחשבת? – אין בעיה להחזיר, יש לדווח לסוכןלשירות לקוחות עד 3 ימי עסקים מיום קבלת הסחורה.
  • חוסר – על חוסר בהזמנה יש לדווח לסוכןלשירות לקוחות עד 3 ימי עסקים מיום קבלת הסחורה.

התהליך:

סוכן שירות לקוחות יפתחו תעודת החזרה, והסחורה תיאסף מכם בפעם ההבאה שתקבלו הזמנה (למעט מקרים מיוחדים), לאחר האיסוף- הסחורה תיבדק על ידי הלוגיסטיקה שלנו ומשם יעבור לאישור זיכוי, הזיכוי יינתן רק לאחר בדיקה ואישור, ואין לקזז סכומי זיכוי מתשלומים לפני שהוצאנו חשבונית זיכוי.

תקנון האתר 

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

  1. החברה – ווין מגוון מנצח בע”מ, ח.פ. 514528090.
  2. האתר – אתר האינטרנט win-isreael.co.il.
  3. כתובת למשלוח דואר – הכתובת שציין המזמין ככתובת למשלוח הזמנות.
  4. הסחורה- המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.
  5. זמן אספקת הסחורה: יום אספקת הסחורה – היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש ע״י הלקוח
  6. המועד המבוקש לאספקת הסחורה – המועד שציין המזמין כמועד בו הוא מעדיף שתסופק לו הסחורה.
  7. יום ביצוע ההזמנה – היום בו אישרה חברת האשראי את העסקה שביצעה המזמינה.
    במידה וההזמנה נכנסה לאחר השעה 15:00 – יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.
  8. ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.
  9. תקנון זה מנוסח בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים כאחד
 
 

מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר 

  1. הפרטים האישיים שיימסרו על ידי (להלן: “הנרשם”) במסגרת מילוי טופס ההרשמה יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של חברת ווין מגוון מנצח בע”מ (להלן: “החברה”)
  2. החברה לא תמסור את פרטיי הנרשם, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
    (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין;
    (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי הנרשם ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הנרשם לבין חברה;
    (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר- וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר – החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ”ל את פרטי הנרשם ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו.
    (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצע הנרשם מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם.
    (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי הנרשם ביצע שימוש לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה;
    (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפר הנרשם איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה;
    (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת הפעילות השיווקית של החברה. לנרשמים לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיהם כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.
  3. מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של הנרשם לכך שפרטי הנרשם שלו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודותיו שהגיע ו/או יגיע לידיעת חברה, יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של חברה או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות:
    (א) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה לנרשם בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר);
    (ב) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי;
    (ג) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות;
    (ד) לצרכי דיוור חומר שיווקי ופרסומי, לרבות באמצעות “עוגייה” ((cookies. שימוש כאמור בפרטי הנרשם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור יחשב לקניינה של החברה והנרשם מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א 1981. החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ”ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.
  4. הנרשם מאשר שידוע לו שלא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטיו וכי מסירת המידע הנ”ל נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. הנרשם מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטים שמילא ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.
  5. נרשמים שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר יודיעו על כך בכתב באתר האינטרנט של החברהhttps://www.win-israel.co.il  או באמצעות מנגנון ההסרה שיימצא בכל דיוור ובמקרה זה החברה תפעל בהתאם להוראה שנמסרה לה. 
    למען הסר ספק, החברה תהיה עדיין רשאית לעשות שימוש בפרטי הנרשמים לצורך המטרות המפורטות בסעיף 3 לעיל, בכפוף לשמירה על פרטיותם של הנרשמים ובהתאם לדין החל.

אודותינו

ווין מגוון מנצח מתמחה ביבוא צעצועים, מוצרי צריכה, פופ, מתנות ומוצרים עונתיים
ונותנת מענה ללקוחות עסקיים, רשתות ומוסדות, גדולים כקטנים, 
ע”י מנהלי מכירות מקצועיים ומנוסים ובפלטפורמה דיגיטלית הזמינה 24/7.

אנו משקיעים מאמצים רבים כדי להפוך את חווית הקניה שלכם לקלה, מהירה ומהנה 
ולפנות לכם זמן להשקיע בחנות ובלקוחות שלכם (וכן, גם בבית ועם המשפחה)

שלומי רוחם, בעלים ומייסד של WIN מגוון מנצח, גדל בתחום הקמעונאות כבן למשפחה עם רשת חנויות.
מגיל צעיר הוא הסתובב בדרום ת”א ובהמשך בסין ליבוא אישי לחנויות המשפחתיות.
שלומי הרגיש את ה”כאב” של בעלי העסקים במציאת ספקים אמינים, וכן את הקשיים ברגולציה על היבוא, ולכן החליט להתמקד בתחום היבוא.
עוד ב-2010, כשהקים את WIN, הוא הבין כי תרבות הצריכה הולכת לכיוון low-cost, וכיון את המוצרים לתחום זה.
יחד עם זאת- לא ויתרנו על איכות המוצרים, האירוז והשבחת הלוגיסטיקה, כך שהסחורה שמגיעה למדף בחנות שלך נראית מעולה.

  • המוצרים שלנו עומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי (כן, יותר מחמיר מבאירופה וארה”ב!) בכימיה, טקסטיל, צעצועים וחשמל.
  • אולם תצוגה בבית שמש ומנהלי מכירות בפריסה ארצית.
  • מערכת הזמנות אינטרנטית ואפליקציות המסונכרנות עם הקטלוג ומערכת המלאי של החברה. המערכת מהווה פריצת דרך של קניית סחורה On Line לבעלי עסקים.

ווינטרנט- ווין OnLine

מהרגע שנכנסנו לתחום הדיגיטל, יצרנו סטנדרט חדש בצורת הזמנת הסחורה של סיטונאים
ואנו גאים להיות פורצי הדרך בקניות הOnline בסקטור B2B.

אפליקציית ווין
באנדרואיד או באייפון, ניתן להוריד את האפלקציה שלנו.
האפליקציה מאפשרת גישה לכל המידע בלחיצה אחת- 
ביצוע הזמנות חדשות, ברור יתרת אובליגו, הזמנות קודמות, חשבוניות ועוד.
חפשו “ווין מגוון מנצח” בחנות האפליקציות שלכם.

קטלוג אינטרנטי-
כל התמונות בקטלוג ברמה גבוה, באיכות צילום ללא פשרות
ככה שגם אתם יכולים להשתמש בתמונות לפרסומים שלכם.
בשמחה ובאהבה 🙂 – (ללקוחות ווין בלבד)

חנות ON-Line
החנות האינטרנטית שלנו מתעדכנת עם מערכת הפריוריטי בסנכרון מלא.

שאלות נפוצות

איך אני מקבל את שם המשתמש והסיסמה?

האתר מיועד לבעלי עסקים בלבד (בעלי חנויות, סיטונאים וכו…)

שלחו לנו מייל (info@win-israel.co.il)
או התקשרו 02-571931, או שלחו לנו וואצאפ – 050-8882774
ולאחר פתיחת לקוח מזורזת במערכת שלנו – נשמח ליצור לכם משתמש. 

תוכלו גם למלא טופס פתיחת לקוח לינק לפתיחת לקוח ולזרז את התהליך.

איך אני יכול לראות מחירים?

נכון לעכשיו, רק הלקוחות שלנו יכולים לראות מחירים ולבצע הזמנות.
אם יש מוצרים שמעניינים אתכם, אתם יכולים ליצור איתנו קשר וניתן לכם הצעת מחיר לגביהם.
אם המון מוצרים שלנו מתאימים לעסק שלכם- שלחו לנו מייל (info@win-israel.co.il) או התקשרו 02-5701931, או שלחו לנו וואצאפ – 050-8882774
וניצור לכם שמשתמש באתר.

אין לי עסק, אבל אני רוצה להזמין כמות מאוד גדולה ממוצר מסוים, האם זה אפשרי?

אם הכמות גדולה, באמת גדולה (לא 36 יח’ לחלק ביום ההולדת), שלחו לנו מייל או התקשרו ונבדוק את העניין.

החזרת סחורה/ סחורה פגומה שלחתי הזמנה דרך האתר, איך אני יודע מה מצבה?

יש לדווח על החזרת סחורה שלא מוצאת חן בעינכם עד 72 שעות מרגע קבלת הסחורה.
יש לדווח עד 72 שעות מרגע קבלת הסחורה על פריטים שקיבלתם אותם לא תקינים (שבורים, או לא ראויים למכירה).
יש לדווח עד 6 חודשים על סחורה פגומה, (לא שבר, או אריזה קרועה) לדוגמה: מכונית שלט שלא עובדת, דבק יבש וכו…
יש לתאם את החזרת המוצרים דרך המוקד- 02-5701931.

על חוסר בהזמנה צריך לדווח עד 72 שעות מרגע קבלת ההסחורה.

האם המוצרים שלכם עומדים בתקן

המוצרים שלנו נבדקים מדגמית במכון התקנים ועומדים בתקנים המחמירים של EN71.
המוצרים נבדקים במעבדות אלו לפי הצורך: 
צעצועים, כימיה וטקסטיל, חשמל, אלקטרוניקה
ומקבלים אישורים של משרד התקשורת, משרד החקלאות, או מה שצריך.
הבטיחות שלכם ושל הלקוחות שלכם מעל הכל!

שלחתי הזמנה דרך האתר, איך אני יודע מה מצבה?

ברגע שההזמנה שודרה אלינו, יישלח אליך מייל עם פירוט ההזמנה והסכום.
צוות הback office ייצור איתך קשר עד 24 שעות מרגע ההזמנה לוודא אספקה ולתאם.

ותוכל להכנס לאזור האישי ולבדוק את סטטוס ההזמנה כל הזמן.

מדיניות משלוחים

  • זמן האספקה- מהרגע אישור ההזמנה – 48 שעות וזה אצלכם בחנות.
  • מחיר המשלוח- חינם – בהזמנה מעל 1,000 ש”ח, בהזמנה מתחת ל1,000 שקל- מחיר 25 ש”ח לקרטון. (למעט מקרים שאושרו במיוחד).
  • תוספות להזמנה- ניתן לשלוח תוספות להזמנה קיימת עד יום לפני קבלת הסחורה בשעה 10:00 בבוקר.
  • איסוף עצמי- ניתן לאסוף עצמאית בתיאום מראש, מאיזור התעשייה הר טוב ב’ רחוב גרניט 157, בית שמש. (חובה תיאום מראש- על מנת שנכין את ההזמנה).

מדיניות החזרות

ניתן להחזיר סחורה במקרים הבאים:

  • סחורה פגומה– יש לדווח לסוכןלשירות לקוחות עד 180 ימים מיום קבלת הסחורה. (הגדרת מוצר לא תקין: מכונית שלט שלא עובדת כמו שצריך, מכשיר חשמלי שלא עובד וכו…).
  • סחורה שהתקבלה במצב לא ראוי– יש לדווח לסוכןלשירות לקוחות עד 3 ימי עסקים מיום קבלת הסחורה. (הגדרת לא ראוי למכירה- מסגרת תמונה שבורה אריזה קרועה אריזה מעוכה וכו…).
  • אי עניין בסחורה– קיבלת סחורה וזה לא מה שחשבת? – אין בעיה להחזיר, יש לדווח לסוכןלשירות לקוחות עד 3 ימי עסקים מיום קבלת הסחורה.
  • חוסר – על חוסר בהזמנה יש לדווח לסוכןלשירות לקוחות עד 3 ימי עסקים מיום קבלת הסחורה.

התהליך:

סוכן שירות לקוחות יפתחו תעודת החזרה, והסחורה תיאסף מכם בפעם ההבאה שתקבלו הזמנה (למעט מקרים מיוחדים), לאחר האיסוף- הסחורה תיבדק על ידי הלוגיסטיקה שלנו ומשם יעבור לאישור זיכוי, הזיכוי יינתן רק לאחר בדיקה ואישור, ואין לקזז סכומי זיכוי מתשלומים לפני שהוצאנו חשבונית זיכוי.

תקנון האתר

בתקנון זה יהיו למונחים המוגדרים בו המשמעות שלהלן:

  1. החברה – ווין מגוון מנצח בע”מ, ח.פ. 514528090.
  2. האתר – אתר האינטרנט win-isreael.co.il.
  3. כתובת למשלוח דואר – הכתובת שציין המזמין ככתובת למשלוח הזמנות.
  4. הסחורה- המוצרים המופיעים באתר ומוצעים למכירה.
  5. זמן אספקת הסחורה: יום אספקת הסחורה – היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש ע״י הלקוח
  6. המועד המבוקש לאספקת הסחורה – המועד שציין המזמין כמועד בו הוא מעדיף שתסופק לו הסחורה.
  7. יום ביצוע ההזמנה – היום בו אישרה חברת האשראי את העסקה שביצעה המזמינה.
    במידה וההזמנה נכנסה לאחר השעה 15:00 – יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.
  8. ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.
  9. תקנון זה מנוסח בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים כאחד
 
 

מדיניות פרטיות, מאגר מידע ודיוור ישיר 

  1. הפרטים האישיים שיימסרו על ידי (להלן: “הנרשם”) במסגרת מילוי טופס ההרשמה יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של חברת ווין מגוון מנצח בע”מ (להלן: “החברה”)
  2. החברה לא תמסור את פרטיי הנרשם, אלא בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
    (א) אם תידרש לעשות כן על פי צו שיפוטי או לפי דין;
    (ב) אם תקבל התראה לנקיטה בהליכים משפטיים נגדה בגין פעולות שבוצעו על ידי הנרשם ובכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הנרשם לבין חברה;
    (ג) אם תארגן החברה את פעילותה במסגרת גוף אחר- וכן במקרה שתתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילותה עם פעילותו של גוף אחר – החברה תהיה זכאית להעביר לגוף האחר הנ”ל את פרטי הנרשם ובלבד שהגוף האחר יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו.
    (ד) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי ביצע הנרשם מעשה ו/או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם.
    (ה) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה חשד כי הנרשם ביצע שימוש לצורך ביצוע מעשה בלתי חוקי ו/או כדי לאפשר, להקל, לסייע ו/או לעודד את ביצועו של מעשה כזה;
    (ו) אם תועלה טענה או יתעורר אצל החברה החשד כי הפר הנרשם איזה מתנאי התקנון ו/או כל הסכם עם חברה ו/או עם מי מטעמה;
    (ז) אם וככל שהדבר יידרש לצורך פעילות החברה, כגון העברת פרטים לעובדים, לקבלני משנה ולגופים אחרים השותפים או המעורבים בהפעלת הפעילות השיווקית של החברה. לנרשמים לא תהיה טענה או דרישה כלפי החברה בקשר למסירת פרטיהם כאמור והם מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כאמור.
  3. מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של הנרשם לכך שפרטי הנרשם שלו וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלה וכל מידע אודותיו שהגיע ו/או יגיע לידיעת חברה, יוחזקו במאגר מידע אחד או יותר של חברה או מי מטעמה, וכי ייעשה במידע זה שימוש בהתאם למטרות הבאות:
    (א) למטרות שיווק, פרסום, קידום מכירות ומכירות ולמטרת פניה לנרשם בכל דרך לרבות בדרך של דיוור ישיר בכל אמצעי תקשורת שתמצא לנכון (לרבות בכתב, בדפוס, בטלפון, הודעת טקסט, בפקסימיליה, בדרך ממוחשבת או באמצעי אחר);
    (ב) לצרכי עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר לנושא שיווקי;
    (ג) לצרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות;
    (ד) לצרכי דיוור חומר שיווקי ופרסומי, לרבות באמצעות “עוגייה” ((cookies. שימוש כאמור בפרטי הנרשם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שמידע כאמור יחשב לקניינה של החברה והנרשם מוותר בזאת על כל טענה בגין שימוש ו/או בעלות במידע כאמור, לרבות ויתור על כל טענה על פי חוק הגנת הפרטיות, תשמ”א 1981. החברה לא תיחשב כמפרת התחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות משתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ”ה – 1995, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, ואשר נובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים ככלל ותקשורת מחשבים בפרט.
  4. הנרשם מאשר שידוע לו שלא חלה עליו חובה חוקית למסור את פרטיו וכי מסירת המידע הנ”ל נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו. הנרשם מסכים בזאת באופן מפורש לשימוש האמור לעיל בפרטים שמילא ומאשר כי השימוש בהם לא ייחשב כפגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.
  5. נרשמים שמבקשים שלא לקבל פניות באמצעות דיוור ישיר יודיעו על כך בכתב באתר האינטרנט של החברהhttps://www.win-israel.co.il  או באמצעות מנגנון ההסרה שיימצא בכל דיוור ובמקרה זה החברה תפעל בהתאם להוראה שנמסרה לה. 
    למען הסר ספק, החברה תהיה עדיין רשאית לעשות שימוש בפרטי הנרשמים לצורך המטרות המפורטות בסעיף 3 לעיל, בכפוף לשמירה על פרטיותם של הנרשמים ובהתאם לדין החל.